Ki veheti igénybe a folyószámla szolgáltatást?
A szolgáltatás minden ügyfelünk számára elérhető. A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót igényelje a "Kapcsolat" menüpont alatt lévő elérhetőségeink valamelyikén.
Szeretném, ha csak a nyitott számlák látszódnának felületen. Megoldható?
Igen, a számlák összesítő ablakában a „Csak a nyitott számlák” mező kipipálásával, kizárólag ezeket tünteti fel a rendszer.
Hol tudom ellenőrizni a számlák tételeit?
A számlára kattintva a bal alsó „Számla tételek” ablakban tekintheti meg a részleteket.
Elakadtam, mit tegyek?
Ha kérdése lenne, a”Támogatás” menüpontban tud kollégáinktól segítséget kérni.
Nem emlékszem a “Támogatás” menüponthoz tartozó jelszavamra.
Amennyiben nem tudja jelszavát,a “Támogatás” menüponthoz, kattintson az “Elfelejtett jelszó” ikonra, itt kérhet jelszóemlékeztetőt e-mail címére.
A számlaszámnál található mozaikszavak mit jelentenek?
- CARO: Új gépjármű kimenő számla
- GARO: Garanciális kimenő számla
- GENI: Általános bejövő számla
- GENO Általános kimenő számla
- INTR: Belső szervizszámla
- NOTO: Értesítés
- PARO: Általános kisker. kimenő számla
- SERO: Kimenő szervizszámla
- SHCO: Használt gépjármű számla
- VIRI: Virtuális technikai kimenő számla
- VIRO: Virtuális techinkai bejövő számla
Hogyan szűrhetem a tételeket?
- Számlaszám szerint
- Időintervallum szerint (saját kezűleg begépelve, vagy naptárfelületen)
- Aszerint, hogy a tétel követelés, tartozás vagy nyitott számla-e