Szerviz bejelentkezés SZERVIZ BEJELENTKEZÉS
  • Kapcsolat
  • | Támogatás
  • | GY.I.K.
 
 
 
Cégnév: BALOGH AUTÓHÁZAK KFT.
Székhely: 3529 MISKOLC, KÖZÉPSZER ÚT 98.
Adószám: 12480258-2-05
Regisztrációs szám:
Telefonszám: +36 46 555-400
Kapcsolattartó: Kiss Zoltán
Kapcsolattartó tel.: +36 70 332-0004
Kapcsolattartó e-mail címe: szerviz@baloghauto.com

Miért hasznos az online bejelentkezés?
Az online szerviz bejelentkezéssel a nap 24 órájában kérhet időpontot, nem szükséges a nyitvatartási idő alatt foglalnia.

Hol találok bővebb információt a cégről?
Bővebb céginformációt a „Kapcsolat” menüpontra kattintva kaphat.

Milyen adatok megadása szükséges a szerviz bejelentkezéshez?
A szervizre történő bejelentkezéshez a következő adatok megadása kötelező:
  • Keresztnév, vezetéknév
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Alkalmas időpontok
  • Gépjármű márkája,
  • Szerviz szolgáltatás(ok), amelyeket igénybe kíván venni
  • A szerviz típusa
  • Futott kilométerek száma
  • Gépjármű gyártási éve
  • Alkalmas időpontok megadása

Mit kell tennem, ha a „Szerviz jellege” pontnál nincs a választható opciók közt, amit szeretnék?
Ebben az esetben válassza az „Egyéb” opciót és töltse ki a lap alján található „Üzenet” mezőt.

Mindent kitöltöttem, mégsem enged bejelentkezni a rendszer. Mi lehet az oka?
A bejelentkezés előtt el kell fogadni az adatvédelmi irányelveket, melyet az űrlap alján található rubrika kipipálásával tehet meg. Ha bármi nincs kitöltve, a rendszer a “Jelentkezés elküldése” gombra történő kattintás után jelzi, hogy melyik mezők hibásak vagy hiányosak.

Elakadtam, mit tegyek?
Ha kérdése lenne, a”Támogatás” menüpontban tud kollégáinktól segítséget kérni.

Nem emlékszem a “Támogatás” menüponthoz tartozó jelszavamra.
Amennyiben nem tudja jelszavát,a “Támogatás” menüponthoz, kattintson az “Elfelejtett jelszó” ikonra, itt kérhet jelszóemlékeztetőt e-mail címére.

Mi a teendő, ha a “Szerviz jellege” vagy a “Szerviz típusa” pontnál nincs olyan opció, ami illene a problémámra?
Amennyiben az Ön problémája nem szerepel a listában, kérjük válassza az “Egyéb” opciót, kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és pontosítják a probléma jellegét.