A TruMES 5.0 ERP a korábbi megoldásainkból nyert tapasztalatok és
adatszervezési megoldásokra épülve, 250.000 óra fejlesztéssel jött
létre. Rendszerünk a 2020-as évek elérhető legmodernebb eszközeivel
készül, így garancia arra, hogy a következő évtizedben is a
legmagasabb elérhető színvonalon szolgálja ki az Ön igényeit.
A TruMES 5.0 ERP rendszerben a folyamatvezérlés nem külön modul,
hanem a teljes megoldást átszövő minőség- és folyamatbiztosítási
szolgáltatás. A rugalmas riasztási rendszerrel párban Ön biztos lehet
benne, hogy a fennakadásokról, kivételekről időben értesülnek felelős
munkatársai.
A TruMES 5.0 a piac egyik legszélesebbkörű megoldását kínálja
számos kereskedelmi és iparág számára. A kis- és nagykereskedelem,
e-kereskedelem, CRM, logisztika, gyártás, projektmenedzsment
valamint a hozzájuk illeszkedő pénzügy, számvitel, HR, üzleti
intelligencia és riporting modulok egységes rendszerben támogatják
vállalat működését.
Ne kössön kompromisszumot az asztali, mobil és felhő működés
területén! A TruMES 5.0 célterülettől függően az ideális felhasználói
felülettel szolgálja ki vállalatát, a szigetrendszerek hátrányai nélkül,
egységes adatbázison és üzleti logikával.
A licenc vásárlás mellett bérleti konstrukciót is kínálunk, így a kezdeti
beruházás minimálisra csökkentése mellett Ön folyamatosan hozzájut
az új fejlesztésekhez. Ha szerver infrastruktúrát sem üzemeltet házon
belül, akkor Önnek ideális választás TruMES 5.0 ERP DLM felhőben
üzemeltetése. Így a hardver erőforrásokról, a folyamatos
infrastruktúra fejlesztésről, a mentések és a rendszer biztonságáról
szakértő csapatunk gondoskodik Önnek.
Ne a szűkös kapacitások határozzák meg vállalata sikerét! Saját
fejlesztésű genetikus algoritmus és neurális háló alapú mesterséges
intelligencia megoldásainkkal maximálisan kihasználhatja a
rendelkezésére álló emberi és anyagi erőforrásokat a logisztika,
gyártás, projekt menedzsment és pénzügy-könyvelés területén.