Operel rendszer

Az Operel rendszer kifejlesztésével az volt a célunk, hogy mikrovállalkozások és kis KKV-k részére megfizethető, versenyképes alternatívát kínáljunk a piacon kapható összetett ERP rendszerekkel szemben. A projekt során egy olyan rendszert készítettünk el, amely

  • A kisvállalkozások számára fontos funkciókat tartalmazza egyszerű struktúrában,
  • nem igényel telepítést, karbantartást, mivel teljes mértékben webes felületen érhető el,
  • gyorsan és könnyen elsajátítható a működése az egységes, jól áttekinthető képernyőknek köszönhetően
  • mobil eszközökön is használható a reszponzív technológiának köszönhetően,
  • lassú hálózat vagy hálózati kapcsolat hiánya esetén is használható az off-line működésnek köszönhetően,
  • biztonságos és megbízható a felülettől teljesen elzárt központi adatbázisnak és a kliensen kódoltan tárolt off-line adatbázisnak köszönhetően,
  • a konkurrenciát megelőzve a rendszerbe integráltan kínál közösségi média szolgáltatásokat.



A rendszer a kisvállalkozás összes alapfolyamatát támogatja:

  • ügyfélkezelés
  • értékesítés
  • CRM
  • pénzügy
  • készletkezelés

Az integrált webshop modulnak köszönhetően a felhasználó egyszerűen és gyorsan publikálhatja termékeit az Operel áruházban, illetve igény esetén a webshop a cég Facebook oldalába is beépíthető.

Project azonosító: KMOP-1.1.4-11/A-2011-0143

Projekt címe: „KÖZÖSSÉGI MÉDIÁVAL KOMBINÁLT EGYEDI, ONLINE, FELHŐ ALAPÚ VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER KIFEJLESZTÉSE KKV-K SZÁMÁRA”

Támogatott összeg: 28.980.000 Ft

Közreműködő: MAG Zrt.

Támogató: Nemzeti Fejlesztési Ügynökség