A K2D rendszer bevezetése és támogatása

Ügyfeleinket az alapbeállításoktól kezdve folyamatosan támogatjuk. Az integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése több lépésből áll.

Előzetes konzultáció

Egy komplex vállalatirányítási rendszer bevezetésének csak abban az esetben van értelme, ha a cég a bevezetéssel egyidőben átgondolja és a rendszer logikájának megfelelően átszervezi ügyvitelét. A K2D rendszer bevezetése során az első lépés a partner cég működésének megismerése konzultáció keretében és a K2D rendszer alapbeállításainak meghatározása. A K2D rendszer rendkívül rugalmasan igazodik a megrendelő igényeihez, konzulens szakértőink több száz beállításon keresztül módosíthatják a rendszer működését.

Központi oktatás

Kezdő és haladó felhasználóink számára rendszeres oktatásokat szervezünk különböző témakörökben. A bevezetés előtt álló partnereink itt sajátíthatják el a használat alapjait. Ez az oktatás segít abban, hogy a bevezetés során már az ügyviteli lépések betanítására koncentrálhassunk.

Szerver telepítés

A bevezetés előtt a Ön által átadott vagy általunk szállított szerver számítógépen telepítjük a rendszert és elvégezzük az alapbeállításokat. A szerver számítógépet már előkészítve szállítjuk a gyors beüzemelés érdekében.

Adatmigrálás

A bevezetés során igény szerint az Ön régi rendszeréből átemeljük a partner és gépjármű adatokat, készleteket, törzseket és gépjármű történetet, így ezek rendelkezésre állnak már az induláskor. Ezzel a lépéssel jelentős mennyiségű adatbeviteli idő takarítható meg és a felhasználók számára is egyszerűbb az átállás.

Helyszíni bevezetés

A bevezetés során tapasztalt konzulens munkatársaink a helyszínen segítenek az első napokban. Munkatársai a gyakorlatban sajátíthatják el a rendszer használatát és lehetőség nyílik a rendszer finomhangolására a végleges beállítások meghatározására. A bevezetés a cég méretétől függően 2-10 napig tart.

Támogatás

A bevezetést követően telefonos ügyfélszolgálatunk a +36 20 661 55 00-ás számon reggel 8 és délután 18 óra között várja hívásait. Írásban a support@k2d.hu e-mail címen veheti fel velünk a kapcsolatot.

Speciális alkalmazásunkkal munkatársaink távolról támogatják az Ön munkáját. Beleegyezése esetén a felhasználó képernyőjét "átvéve" gyorsan és pontosan tudunk válaszolni kérdéseire.

A K2D rendszerből egyetlen gombnyomással küldhet státuszjelentést, hibaüzenetet. A rendszer ezt automatikusan kiegészíti szoftvermérnökeink számára hasznos információkkal, így hatékonyabban tudunk feltárni az esetleges problémákat és azonnal nekiláthatunk a javításnak.

A rendszer követése

Mindkét konstrukció esetében a karbantartási díj fizetése feljogosítja a felhasználót a hot-line szolgáltatás és a távoli szerver üzemeltetés igénybevételére valamint a hibajavításokra.

A főverziószám váltással járó frissítés évente egy alkalommal történik, a váltás után a vásárlásos konstrukciót igénybe vevő felhasználónak egy év áll a rendelkezésére, hogy döntsön az upgrade megvásárlásáról (bérlet esetén a változat automatikusan jár a partnernek). A frissítést követő egy év letelte után nem támogatjuk a régebbi változatokat.

Egyedi fejlesztések

A K2D rendszert a felhasználóink visszajelzései alapján folyamatosan fejlesztjük. Évi több, mint 1,000 fejlesztést hajtunk végre. Ezen túl vállaljuk egyedi fejlesztések elkészítésést, melyre az igény megismerése után árajánlatot és teljesítési határidőt adunk. Amennyiben a fejlesztés más partnerekkel közösen megvalósítható, úgy a fejlesztői óradíjból és a feladat időigényéből számított árnál kedvezőbb ajánlatot tudunk tenni.

Amennyiben ajánlatot szeretne kérni a K2D rendszerre, kattintson ide!